The Traveling Kid

Hoe werkt het?

Volg de stappen om te genieten van een stressvrije reis met je kleintje.

STAP 1

Kies de gewenste producten

Kies jouw producten op de productpagina. Ga naar de winkelwagen rechtsboven om het overzicht van jouw gekozen producten te zien. Vul het formulier in en druk op verzenden.

STAP 2

Reserveren

Binnen 24 ur ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail ontvang je ook een betaallink. Je dient deze binnen 5 werkdagen te betalen. Na betaling ontvang je een reserveringsbevestiging en zijn jouw producten definitief gereserveerd.

STAP 3

Ophalen of bezorgen

Wij zorgen ervoor dat de producten tijdig worden verstuurd. Jij ontvangt de producten uiterlijk op de eerste dag van de door jou aangegeven huurperiode. Bij een bestelling boven de 50 euro betaal jij alleen de retourkosten. Anders betaal je zowel de verzend- als de retourkosten. Ophalen kan natuurlijk ook! Sommige artikelen zijn vanwege het formaat alleen op te halen in Tilburg.

STAP 4

Geniet van je reis

Geniet van jouw avontuur met de gehuurde spullen. Mocht je vragen hebben, dan zijn wij laagdrempelig telefonisch, via whatsapp of per mail bereikbaar.

STAP 5

Product retour

Stuur de producten op de laatste dag van de verhuurperiode retour. Stop de artikelen retour in dezelfde verzendbox waarin je ze hebt ontvangen. Je ontvangt jouw digitaal retourlabel per mail. Je hoeft dus geen retourbon meer uit te printen. Wel zo makkelijk! 

Kortom, ons eenvoudig huurproces zorgt ervoor dat jij onbezorgd kunt reizen. Laat ons je helpen bij het kiezen van de juiste reisspullen, zodat jouw reis met je kleintje een onvergetelijke ervaring wordt.

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe moet ik een bestelling plaatsen?

Ga naar de productpagina en klik bij de gewenste producten op ‘plaats in winkelwagen’. Ga naar de winkelwagen om het overzicht van producten te zien. Vul het formulier in en druk op verzenden. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per mail.

Wanneer moet ik bestellen?

Er is een ruim aanbod. Het kan echter voorkomen dat jouw gewenste producten al verhuurd of gereserveerd zijn. Daarom adviseren wij zo vroeg mogelijk te reserveren.

Wat als ik een spoed bestelling wil plaatsen?

In geval van nood kun je het beste appen zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen. Je kunt ons per WhatsApp bereiken op (+31)0626839386.

Wanneer moet ik mijn huurperiode in laten gaan?

Ons advies is om de huurperiode 1 dag voor vertrek in te laten gaan. Zo weet je zeker dat je de spullen tijdig ontvangt

Ik wil de producten voor een specifiek aantal dagen huren, kan dat ook?

Je kunt alleen kiezen voor de huurperiodes zoals aangegeven op de bestelpagina. Mocht je de producten langer dan 3 weken willen huren kun je contact opnemen via info@thetravelingkid.nl om tot een passende oplossing en offerte te komen.

Reserveren

Is mijn reservering na het versturen van het bestelformulier definitief?

Nee, jouw reservering is pas definitief wanneer je de betaling hebt gedaan en je een reservering bevestiging hebt ontvangen per mail.

Hoe moet ik betalen?

Betalen gaat uitsluitend  via een betaallink. Deze ontvang je per mail.

Verzenden

Kan ik een product ook ophalen?

Zeker, je kunt deze ook ophalen in Tilburg. We spreken een tijd af die ons beiden goed uitkomt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen onder de 50 euro betaal jij de verzend -en retourkosten. Bij bestellingen boven de 50 euro betalen jij alleen de retourkosten. De kosten bedragen €7,50 per zending. Enkele artikelen zijn alleen af te halen gezien de afmetingen. Dit staat bij het product duidelijk aangegeven. 

Wanneer worden de artikelen verstuurd?

Wij zorgen ervoor dat jij de gereserveerde artikelen altijd tijdig thuis ontvangt. Dit is uiterlijk op de eerste huurdag van de overeenkomst.

Hoe worden de producten verstuurd?

Omdat wij willen voorkomen dat er tijdens het vervoer beschadigingen ontstaan, worden al onze artikelen vervoerd in stevige dozen of speciale vervoersboxen.

Door wie worden de artikelen bezorgd?

Wij werken samen met verschillende pakketdiensten. Allemaal hebben ze veel pakketpunten waardoor jij nooit ver hoeft te rijden om het pakket op te halen of retour te sturen.

Waar kan ik mijn producten laten bezorgen

Dit kan thuis of bij een pakketpunt. Geef dit aan tijdens de bestellingprocedure.

Verzenden jullie naar België?

Dat kunnen wij zeker voor je doen. Hier zit wel een meerprijs aan vanwege de hogere verzendkosten. De verzendkosten bedragen 15 euro in plaats van 7,50. Voor bestellingen naar België hanteren wij geen gratis verzenden.

Retouneren

Wanneer moet ik het product retour sturen?

Je stuurt het product retour op de laatste dag van de huurperiode zoals afgesproken in de overeenkomst.

Waarin stuur ik de artikelen retour?

Je ontvangt alle producten in een stevige doos of speciale stevige box. Retourneer de producten in dezelfde doos of box.

Moet ik het product retour melden?

Je ontvangt per mail een digitaal retourlabel. Volg de stappen zoals uitgelegd in de mail. Het retourlabel laat je zien bij een PostNL punt. Zij printen het retourlabel uit en plakken deze op de verzendbox. Jij hoeft thuis dus niets te printen.

Wanneer kan ik mijn product retour brengen als ik heb gekozen voor zelf ophalen en retourneren?

Via de mail spreken we een tijd af waarop je de spullen retour kan brengen. Dit zal op de laatste dag van de huurperiode zijn.

Kan ik een artikel retourneren voor de laatste dag van de huurperiode?

Dat is geen probleem, je kunt het artikel altijd eerder retour sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het te laat retourneren?

Ja, er zijn kosten aan verbonden. Voor iedere dag te laat berekenen we 150% van daghuurprijs.

Moet ik de artikelen schoongemaakt retour sturen?

Wij maken de artikelen grondig schoon na ontvangst. Wij verwachten wel dat de artikelen zijn ontdaan van bijvoorbeeld kruimels of zand. Tevens mogen harde materialen met water en zachte doek schoongemaakt worden. Gebruik geen schoonmaakmiddelen.

Borg

Hoe zie ik de kosten van de borg?

Op de productpagina zie je per artikel de borg. Deze borg is een vast bedrag en niet afhankelijk van de huurperiode. In het overzocht van de bestelling zie je de totaal te betalen borg.

Wanneer krijgt ik mijn borg terug?

Na het retour sturen van de artikelen controleren wij deze op beschadigingen of vervuiling.  Als alles correct is ontvangen wordt de borg binnen 5 werkdagen op jouw rekening gestort.

Wat gebeurt er met de borg als er sprake is van beschadiging?

De reparatiekosten worden van de borg kosten betaald. Het resterende bedrag krijg je binnen 30 dagen terug gestort op jou rekening. Hierbij zijn wij transparant in de gemaakte kosten.

Annuleren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan zeker. Wij hanteren de volgende kosten bij annulering

            -Annuleren tot 21 dagen voor ingangsdatum eerste huurdag, 100% restitutie
            -Annuleren tot 7 dagen voor ingangsdatum eerste huurdag, 50% restitutie
            -Annuleren binnen 7 dagen voor ingangsdatum eerste huurdag, geen restitutie

De borg krijg je altijd volledig terugbetaald, ongeacht het aantal dagen tot annuleren.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Dat doe je door een mailtje te sturen naar info@thetravelingkid.nl. Geef hier je naam, reserveringsnummer en huurperiode door. Wij storten binnen 5 werkdagen het betaalde bedrag terug.

Schade, diefstal en verzekeren

Wat moet ik doen in geval van schade?

Wij begrijpen dat er bij intensief gebruik enige beschadigingen kunnen ontstaan. Denk hierbij aan vlekjes van kleiner dan een 10 eurocent muntje, op onopvallende plekken of loslaten van een enkel naadje. Hier zullen wij geen kosten voor in rekening brengen.
Wanneer er sprake is van een grotere beschadiging, het product niet meer goed bruikbaar is of wanneer de veiligheid niet kan worden gegarandeerd zullen de kosten wel verhaald worden. In het geval van een grotere beschadiging moet je binnen 24 uur na ontstaan van de schade een mail sturen naar info@thetravelingkid.nl. Zorg ervoor dat je in deze mail jouw naam, reserveringnummer en probleem omschreven staat. Graag zien wij ook foto’s bijgevoegd zodat wij eventueel advies kunnen geven

Wat moet ik doen in geval van diefstal?

Stuur binnen 24 uur na de diefstal een mail naar info@thetravelingkid.nl zodat wij hiervan op de hoogte zijn. Doe aangifte bij de lokale politie. Wij ontvangen binnen 30 dagen na de laatste dag van de huurperiode een mail met daarin de kopie van de aangifte.

Welke kosten zijn er verbonden aan een schade?

Dit hangt af van de type schade en wie dit kan repareren. Wij zijn altijd transparant in de gemaakte kosten en zullen dit ook met je delen. Mocht de schade dusdanig zijn dat reparatie niet zinvol is zal er 85% van de nieuwwaarde in rekening worden gebracht.

Welke kosten zijn er verbonden aan diefstal?

Er zal 85% van de nieuwwaarde in rekening worden gebracht.

Ben ik verzekerd?

Het huurbedrag is exclusief verzekering. Veel reisverzekeringen bieden ook geen dekking in geval van schade of diefstal bij huur. Controleer dit zelf bij jouw reisverzekering.

Wat kan ik zelf doen?

Informeer voor de huurperiode of jouw reisverzekering wel dekking geeft in geval van huur. Mocht dit zo zijn, informeer hen dan binnen 24 uur na ontstaan schade of diefstal.

Scroll naar boven